Tuesday, July 6, 2010

tahap gaban~

ok, mood sekarang : penat tahap gaban, kaki sakit tapi x gaban sangat la, jiwa sakit pun tak tahap gaban sangat, atau dengan kata lain : macam2 perasaan.

*gaban?. apa tuh?, ok, f.y.i, tu die macam gajah tapi bawah sikit la dari gajah. em paham x?.
ok, jangan percaya, its just kidding~. :)

ok, yana jumpa macam2 manusia lagi hari ini, semua pun macam2 perangai yang sukar untuk dijangka. semua pun puas kalau ikut kehendak sendiri, semua pun degil suruh ikut kehendak dia. dengan bahasa kasarnya nak ikut kepala dia sahaja. sangat sakit kot kalau macam ni.

lagi yana jumpa orang yang berani berkata-kata, ye sangat bagus disitu. tapi sangat tidak bagus jika dalam satu kumpulan semua perangai yang macam ni, jadinya semua nak berkata-kata. ok, bagi pendapat, bagus ok!. tapi yang x bagus bila kalau dah 10 orang bagi pendapat jadi mana satu pendapat yang nak ikut. ketua?. ya!. kita kena ikut cakap ketua. dengar hanya satu arahan sahaja.

ok, em yang jumpa agak negative, positive tade ke?. ouh, ada2. yana jumpa orang yang bertanggungjawab dengan tugas masing-masing. ok, responsible sangat, tapi jangan sampai jadi macam perangai both yang yana state tadi ye. itu x minat, x minat. :)

http://www.emocutez.com

lagi positive, em ntah ea. yana hanya pandang negative. biasala kan, yana hanyalah insan biasa. yang kurang dari pelbagai segi. yang cukup naif. yang akan melakukan silap. etc.
tapi reason dia?. yana suka nengok orang yang bermacam2 rupa, so, yana akan pesan kat diri yana, if that situation will happened to you, please! please! please!. dont do the same thing. ok, i mean that bad things. ok, memang kita tidak akan mampu untuk memuaskan hati semua orang. mesti ada yang terpalit rasa kecewa. itu lumrah hidup.

once it will be exciting, fun, enjoyed, full of spirit. but once it becomes twice, it will be
vice versa if our heart not in there. get it?. whatever~. ok done.

assalamualaikum



No comments:

Related Posts with Thumbnails