Friday, April 23, 2010

1st tag~.

em banyak pulak yang first2 ni, semalam first award. then ar ni first tag dari siapa?. x lain x bukan dari miss zulaikha. em da lama dia tag tapi baru sekarang nak buat. haha sorry la yep, kebelakangan ni baru rajin sikit nak update blog. berkobar-kobar lak tu. haha ni namanya semangat persaingan. hehe :)
ok!. stop merepek. dan start buat.

http://www.emocutez.com

soalan 1 : apakah hubungan anda dengan dia?
dia?. siapa? siapa? xtaw2~. hehe :) dia biasanya digunakan untuk manusia. xkan nak guna untuk haiwan kan. contoh ayat : dia adalah kucing. hah x sesuai. x sesuai. so, dia merujuk kepada manusia. em alamak, merepek sudah. ok2, straight to the point. dia boleh jadi siapa2. dan macam2 hubungan. ok?. :)

soalan 2 : 5 impression terhadap dia.
1) mudah berpuas hati dengan apa yang dia dapat.
2) mudah lupa diri.
3) selalu akan nengok apa yang orang lain ada, jarang untuk lihat apa yang dia ada.
4) memerlukan makanan dan minuman untuk hidup.
5) suka melihat pangkat dan darjat.

soalan 3 : perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak.
banyak perkara. ok~. :)

soalan 4 : perkara yang paling memorable dia katakan pada awak.
banyak perkara jugak. :)

soalan 5 : kalau dia kekasih awak
no comment~. :)
http://www.emocutez.com
soalan 6 : kalau dia musuh awak?
kalau boleh saya akan jadikan dia kawan saya.

soalan 7 : kalau dia kekasih awak, awak akan..
diam je~. hehe :) boleh x?.

soalan 8 : kalau dia musuh awak, mungkin kerana..
semua manusia tidak sempurna. saya juga. jadi sesama dia ni jangan la bermusuh.
*agak2 menjawab x soalan?.


soalan 9 : overoll impression tentang dia.
macam2 impression. ada yang baik. ada jugak yang x baik.

soalan 10 : the most desirable thing to do to her/him.
~~~~

soalan 11 : apa awak rasa pandangan orang terhadap awak?
first impression biasa orang akan cakap sombong. suka senyum.
comel. cute. alamak2 telebih sudah. haha


soalan 12 : apakah sebenarnya perangai anda?
saya seorang yang penyabar. *ikut abah. seorang yang pemalu. hee~. :)

soalan 13 : perangai anda yang anda benci.
saya benci orang yang talam dua muka. tapi kadang2 saya pun ada perangai macam tu jugak. lagi saya benci orang yang over. over macam2 la, over ke'gedik'annya. over peramah nya. dan over macam2 lagi. lagi saya benci emm *eit ingat kaw tu so perfect nak benci2 orang. tiba2 ada orang marah.
haha ok2. saya benci sikit hehe

soalan 14 : orang yang anda ingin bersama.
keluarga saya. kawan2 saya. dan orang2 yang saya sayang dan sayang saya. :)

soalan 15 : katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda.
terima saya seadanya~. *tapi masalahnya ada ke orang yang suka saya. hehe

soalan 16 : tag 5 orang..
*lemah betul nak tag2 orang ni. sebab x taw nak tag siapa.
1) lailatun najwa
2)misriyah mohd kassim
3)farifhan
4)nor
5)nashuha

soalan 17 : no 2 ada hubungan dengan siapa?
em tidak ketahui pulak oleh saya. hehe :)

soalan 18 : no 3 lelaki atau perempuan? dan ada hubungan dengan siapa?
em perempuan. dia ada hubungan dengan keluarga dia. hubungan sebagai anak akak adik dan lain2 lagi.

soalan 19 : no 1 single kah?
dia perahsia. so saya x taw. hehe :)

soalan 20 : no 4 belajar apa?
dia tengah belajar stat, esok ada exam. :)

soalan 21 : no 5 buat apa?
buat kerja dia yang saya x taw. hehe :)


ok2, done.
assalamualaikum

*p/s kalau ada sesiapa yang sudi, buat la. dialu2 kan. sangat dialu2kan. :)




No comments:

Related Posts with Thumbnails