Friday, January 22, 2010

~day

hari ini genap 27 hari saya berada di UPSI setelah memulakan semester baru..
2nd semester for 2009/2010..


didnt much changing..
my spirit nk blaja xde.. hilang x taw pegi mana.. ade sape2 taw x?.. :p
actually, nga bwsan ni even ade waiting assignment, but i just make it invisible, can ah?.. hehe
n now the laziness has controlling myself 101%. how dare u!.. hehe
waa otak ini weng2, ting tong, n bla bla bla.. so i cant think perfectly.. haisy~.. :p

[perkara yang lain]:

saya rindu mak saya

saya rindu abah saya

saya rindu akak saya

saya rindu adik saya

conclusion : saya rindu keluarga saya


http://www.emocutez.com

td mak saya call, kesian mak saya die pn bosan mcm saya gak, abah xde, g keje. shift malam..
waa saya rindu aka homesick ye skrang ni.. lme ag lak tu nk blek.. raya cine..
rekod telah dipecahkn saya x balek umah lebih dari sebulan..

http://www.emocutez.com

[kata2 semangat untk diri sendiri]:

byk2 besabar ye, kjap je ag tu.. nati raya cine blek ea..
pastu wat esamen taw.. jangan asik maen game je..

-farmville
-cafe world
(most active game tht i played)
-petville
-pet society
-fisville
-fish world
-happy aquarium


banyak tuh, insaf2 la yana oi!.. ni hah ur invisible assignment has waiting :

falsafah dan dasar : next week present, 5.2 anta report
ec2: interview, anta week 9, essay anta nex week.
pengurusan pelajar : ade 2 assigment -essay 1) isu telefon bimbit
2) pengurusan alam pembeljaran
linear programming : due 4.2. (soaln pn x download ag)
ode : next week ade kuiz. (study2)

*klaw beblogging ni buang masa x?.. hehe fikir2 kn~..
http://www.emocutez.com
k la, mcm teinsaf bile taip pekataan STUDY, hehe
so akan saya laksanakn.. nk salin nota ode jap..
got to go, daa~..
assalamualaikum..





No comments:

Related Posts with Thumbnails