Friday, July 22, 2011

entry pertama bulan julai 2011. =.='

assalamualaikum. salam sejahtera. 

err berjumpa lagi selepas sebulan jugak tak hupdate. kesian. =.=' 
tiap2 bulan hupdate nya cuman satu!. macam mana nak maju ke depan. :')

so kehidupan sekarang, macam biasa. pergi sekolah. balik sekolah. tidur.
 bangun. buat rancangan pengajaran harian sambil silang kaki [maklumla dah pro sangat. eceh meluat.]. 
dah siap, keluar fotostat latihan. balik pergi makan. balik rumah iron baju. tidur. 
sampai hari jumaat kemas baju cabut balik rumah. 

memandangkan minggu ni tak balik. sebab mak kata TAK PAYAH. balik je terus minggu depan. 
awal puasa. sebagai anak yang taat kepada ibu bapa, yana akur. [meluat lagi]

so sekarang ni tambah tolak tinggal 22 hari tak termasuk sabtu ahad nak habis dah praktikal. 
pejam tidur celik bangun pergi sekolah rupanya dah nak habis praktikal. 
baru praktikal dah rasa macam nak maut. belum jadi cikgu betul lagi. nak kena kerja sampai 
umur 50++ [kalau dipanjangkan umur]. fuhhh dasiaaat a.k.a dasyat. 

semenjak masuk sekolah ni, yana mengamalkan dasar 
'kalau berkata biar berpada, silap langkah buruk padahnya' 
dan dasar kedua 
 'jangan senang letak kepercayaan kat orang, sekalipun dah percaya letak sikit sikap ragu2'
sebab musabab kenapa sekarang ni yana mengamalkan dasar ni eh biarlah rahsia. 
eceh [kali ketiga meluat] 

em dah sebulan tak taip. tangan pun dah lama tak senam. patut lah cincin murah ni macam ketat. 
rasa macam kekok. takde idea nak tulis. eh im soorrry terpaksa baca post merepek lagi meraban. 

ok done. doa la yana taip entry baru kurang dari sebulan eh!. 
hehe ok chow!.

wassalam. :)

1 comment:

fahmie firas said...

Salam kenal,
nice blog,
good entry,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails